Novým volebním manažerem hnutí byl schválen Petr Morcinek

Předsednictvo hnutí ANO na svém prvním zasedání po celostátního volebním sněmu, který navolil nové vedení, schválilo nového volebního manažera pro letošní parlamentní volby. Předvolební kampaň povede Petr Morcinek, majitel největší české realitky M&M Reality, který s hnutím spolupracoval před svým zvolením už v Moravskoslezském kraji, kde pomáhal hnutí jako volební manažer Moravskoslezské organizace hnutí ANO.

„Moje práce bude o řízení celorepublikové volební kampaně. Je to o lidech, o jejich propojování a pozitivní komunikaci centrály a regionů. Částečně jsem si to vyzkoušel v regionu, ale dělám to vlastně celý život a neuvěřitelně mě to baví,“ říká Petr Morcinek, který zároveň odmítá, že by to byl jeho první krok na cestě do politiky.

„Vážně ne. Já miluju podnikání a chci u něj zůstat. Ale když jsem dostal od hnutí tuto nabídku, beru ji jako další výzvu. Ale navíc mi není vůbec jedno, jaká budoucnost nás v naší české zemi čeká, proto chci také přispět aspoň malou měrou…“ dodal.

Petr Morcinek je zkušený český manažer a selfmademan. Je majitelem největší české realitní společnosti M&M reality. Konsolidovaný roční obrat skupiny je 1,5 miliardy korun. Firma si přitom každý rok udržuje pětinový růst. MM reality měsíčně prodají až 1600 domů či bytů v celkové hodnotě přes 30 miliard.

Volební kampaň do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky spustí až po programové konferenci. Horká fáze kampaně je připravována na září toho roku.

Přeskočit na menu