Hnutí ANO má nové webové stránky
Hnutí ANO spustilo v polovině prázdnin nové webové stránky, po republice má sedm set billboardů a na Facebooku přesáhl počet fanoušků deset tisíc.
„Starý web i design už nevyhovoval potřebám hnutí. Nový web je čistý, vzdušný, představuje tváře a myšlenky hnutí a je samozřejmě plně přizpůsoben pro mobilní zařízení. Změnila se i adresa stránek, které nyní běží na doméně www.anobudelip.cz a stejné jméno má nyní i fanouškovská stránka hnutí ANO na Facebooku,“ vysvětluje tisková mluvčí hnutí Radka Burketová.
Každá z tváří hnutí ANO – Andrej Babiš, Martin Stropnický, Martin Komárek, Jiří Zlatuška, Věra Jourová a Jaroslav Faltýnek na novém webu stručně představuje svoji vizi budoucnosti. “Líp bude, až bude občan pro politiky a úředníky namísto obtížného hmyzu váženým klientem,” píše zde Martin Komárek. Na webu mohou sympatizanti, členové a občané také klást otázky všem zmíněným.
Lumír Kajnar, člen českého Art Directors Clubu, autor loga České pojišťovny či Kooperativy a mnoha oceněných kampaní, říká o novém webu:
Ano, po redesignu loga přichází na řadu web. Bílý a svěží jako čerstvě vyprané prádlo, z fotografií jde cítit vyvoněná aviváž, optimistický a pokrokový (trendy look), sterilní, ale rozhodně přehledný, podobný spíše aktivnímu blogu než korporátní vizitce na síti. Jako politický benjamínek se hnutí snaží upoutat a viditelně investuje i do formy komunikace. V porovnání s ostatními politickými uskupeními zatím poměrně vzácný jev.
Ve stejný den, kdy ANO spustilo nový web (2. 8.) a po celé republice se objevily billboardy s novými tvářemi hnutí se přehoupl počet fanoušků hnutí na Facebooku přes deset tisíc.
K deseti tisícům se rychle blíží i počet “followerů” Andreje Babiše na druhé největší sociální síti Twitter, kde předseda ANO pravidelně tweetuje od začátku roku. Za svůj účet byl nedávno oceněn, stal se Objevem roku českého Twitteru.