Hnutí ANO má nové webové stránky

Hnutí ANO spustilo v polovině prázdnin nové webové stránky, po republice má sedm set billboardů a na Facebooku přesáhl počet fanoušků deset tisíc.

„Starý web i design už nevyhovoval potřebám hnutí. Nový web je čistý, vzdušný, představuje tváře a myšlenky hnutí a je samozřejmě plně přizpůsoben pro mobilní zařízení. Změnila se i adresa stránek, které nyní běží na doméně www.anobudelip.cz a stejné jméno má nyní i fanouškovská stránka hnutí ANO na Facebooku,“ vysvětluje tisková mluvčí hnutí Radka Burketová.

Každá z tváří hnutí ANO – Andrej Babiš, Martin Stropnický, Martin Komárek, Jiří Zlatuška, Věra Jourová a Jaroslav Faltýnek na novém webu stručně představuje svoji vizi budoucnosti. “Líp bude, až bude občan pro politiky a úředníky namísto obtížného hmyzu váženým klientem,” píše zde Martin Komárek. Na webu mohou sympatizanti, členové a občané také klást otázky všem zmíněným.

Lumír Kajnar, člen českého Art Directors Clubu, autor loga České pojišťovny či Kooperativy a mnoha oceněných kampaní, říká o novém webu:

Ano, po redesignu loga přichází na řadu web. Bílý a svěží jako čerstvě vyprané prádlo, z fotografií jde cítit vyvoněná aviváž, optimistický a pokrokový (trendy look), sterilní, ale rozhodně přehledný, podobný spíše aktivnímu blogu než korporátní vizitce na síti. Jako politický benjamínek se hnutí snaží upoutat a viditelně investuje i do formy komunikace. V porovnání s ostatními politickými uskupeními zatím poměrně vzácný jev.

Ve stejný den, kdy ANO spustilo nový web (2. 8.) a po celé republice se objevily billboardy s novými tvářemi hnutí se přehoupl počet fanoušků hnutí na Facebooku přes deset tisíc.

K deseti tisícům se rychle blíží i počet “followerů” Andreje Babiše na druhé největší sociální síti Twitter, kde předseda ANO pravidelně tweetuje od začátku roku. Za svůj účet byl nedávno oceněn, stal se Objevem roku českého Twitteru.

Přeskočit na menu