Ústecký
kraj

Přeskočit na obsah



Martin Mata: děkuji všem, kteří nás podporovali

Chtěl bych poděkovat všem, kteří nás podporovali ve volbách do Evropského parlamentu. Jmenuji se Martin Mata a byl jsem jedním z kandidátů. V osobním životě jsem zaměstnán jako vedoucí pracovní logistiky v mezinárodní firmě, zabývající se potravinářským průmyslem. Je mi 31 let, jsem student 4. ročníků na ČZU při zaměstnání a současně dokončuji MBA program v Litoměřicích. Má specializace v oboru je veřejná správa a regionální rozvoj.

Jako začínající politik svou nominaci do Evropského parlamentu na kandidátce za hnutí ANO považuji za velkou čest a velmi příjemnou životní zkušenost, se kterou bych se s Vámi rád podělil. Za Ústecký kraj kandidovali: Martin Mata s bydlištěm v Ústí nad Labem a Kamila Bláhová z Litvínova. Během volebních příprav marketingové strategie jsem se setkal s mnoha váženými kolegy. Nerad bych zapomněl na lidi, kteří se starají o mediální kampaně. Je to velmi profesionální a zkušený tým.Za to bych jim ještě jednou rád poděkoval a potvrdil, že dělají velmi kvalitní a profesionální práci.

V rámci příprav akcí po krajích jsme měli možnost navrhnout i svou vlastní tour, na které jsme spolupracovali s kolegyní Kamilou Bláhovou a naším krajským manažerem Jakubem Komárkem. Společně jsme tedy naplánovali „tour po Ústeckém kraji“, kde jsme navštívili řadu měst prostřednictvím našeho ANO busu. Zvolili jsme kontaktní kampaň, která nám umožnila komunikovat s občany, řešit s nimi regionální problémy a vysvětlit důležitost evropských voleb. Den pro výjezd jsme stanovili na 11. Května 2014, který byl tématicky navázán na „Den matek“. Chtěli jsme vymyslet něco originálního, napadlo nás tedy spojit příjemné s užitečným. Požádali jsme o spolupráci chráněnou dílnu Arkadie Krupka, která zaměstnává zdravotně znevýhodněné občany. Po krátké diskusi jsme se dohodli na výrobě keramických kytiček. Tímto bych rád poděkoval paní Lence Pichrtové, která má dílnu na starost za její vstřícnost a velmi příjemnou komunikaci. Dále všem zaměstnancům této chráněné dílny za pěknou a kvalitně odvedenou práci. Jak už bylo řečeno, spojit naši kontaktní kampaň po kraji se dnem matek pomocí propagačního předmětu z chráněné dílny, byl husarský kousek, na který jsme skutečně pyšní. Naše finanční prostředky byly vynaloženy nejen efektivně, ale potěšily hned několik zájmových skupin. Maminky, děti a zaměstnance chráněné dílny. Do budoucna bych navrhoval všem politickým stranám a hnutím v jejich kampaních zapojit regionální cítění a podpořit pomocí propagačních materiálů zejména ty, kteří to potřebují. Osobně mne mrzí, že se obecně při volebních kampaních vynakládají velké finanční prostředky do drahých reklam v podobě bilbordů. Pojďme se všichni příště zamyslet a zkusit si vzít příklad od nás.

Děkujeme všem voličům a sympatizantům za podporu!

Martin Mata

Přeskočit na menu